www.jobs24.ge
ყველა განცხადება ვაკანსიები ტრეინინგები ტენდერები რეზიუმე რეგისტრაცია შესვლა დაგვიკავშირდით
GEO | ENG
 
 
 
დასახელება: ოფისის მენეჯერის ასისტენტი
მომწოდებელი: Georgia Royalty Management
გამოქვეყნდა: 30 იანვარი / განცხადების ვადა: 1 მარტი

კომპანია "Georgia Royalty Management" ხელს უწყობს შრომითი რესურსების სპარსეთის ყურის ქვეყნების კომპანიებთან დაკავშირებას. მისი პარტნიორი კომპანიები, ბელორუსში და აზერბაიჯანში, წარმატებით ახორციელებენ აღნიშნულ საქმიანობას. ჩვენი გუნდი მიზნად ისახავს, კატარში, ბაჰრეინში, გაერთიანებულ საემიროებში და ქუვეითში, ქართველებისათვის სამუშაო ადგილების მოძიებაში დახმარებას და ახალი მაღალანაზღაურებადი სამუშაო ბაზრის შეთავაზებას.

"Georgia Royalty Management" აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე.

სამსახურის ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, ბესიკის ქუჩა #4
შრომის ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი  
გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-18:00

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:

** მომხმარებლებთან კომუნიკაცია
** სატელეფონო ზარებზე პასუხი და შესაბამისი გადამისამართება
** მომხმარებლებისთვის ინფორმაციის მიწოდება
** ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება.

მოთხოვნები კანდიდატების მიმართ:

** სასურველია მსგავს სფეროში მუშაობის გამოცდილება
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება 
** საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ფლობა: Word, Excel, PowerPoint, Outlook
** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
** სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა
** დეტალებზე ორიენტირების უნარი.

ვაკანსიით დაინტერესებულ კანდიდატებს შეგიძლიათ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელექტრონულ მისამართზე: hr@groyality.com (გთხოვთ, თემის ველში (subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება). 



 
 
 Copyright © Jobs24.ge 2011-2016 All rights reserved.
ყველა განცხადება | ვაკანსიები | ტრეინინგები | ტენდერები | რეზიუმე |

Рейтинг@Mail.ru