"ფინბიურო" სასესხო ვალდებულებების მართვის სფეროში მუშაობს 2015 წლიდან. ორგანიზაციის ძირითადი მიმართულება სუბიექტების ეკონომიკური გაჯანსაღებაა, ამ მიზნით შეისყიდის სასესხო პორტფელებს ბანკებისა და მიკროსაფინანსოებისგან.
"ფინბიურო" აერთიანებს 19 ფილიალსა და 800-ზე მეტ თანამშრომელს.
"ფინბიურო" აცხადებს ვაკანსიას სასესხო ვალდებულებების მართვის ოფიცრის პოზიციაზე.
ლოკაცია:ქუთაისი, ზესტაფონი, სამტრედია
ფიქსირებული ხელფასი: ფიქსირებული ხელფასი + საბონუსე სისტემა.
სამუშაო საათები: ორშაბათი-პარასკევი: 10:00-18:00; შაბათი: 10:00-15:00; (თვის ჭრილში I-2 შაბათი დასვენება)
სამუშაოს აღწერა:
** სასესხო ვალდებულებების მქონე მომხმარებელთან სატელეფონო კომუნიკაცია, მოლაპარაკებების წარმოება, ვალდებულების გადახდის ან ვალდებულების გადანაწილების მიზნით.
** პორტფელის დამუშავება შესაბამისი სტანდარტის მიხედვით;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** უმაღლესი განათლება;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა; (MS Word; MS Excel; MS Outlook).
ჩვენ გთავაზობთ:
** განვითარებაზე ორიენტირებულ გუნდში მუშაობის შესაძლებლობას;
** კონკურენტულ საბონუსე სისტემას.
კომპეტენციები და უნარები:
** ეფექტური მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
** სამუშაო დროის ოპტიმალურად გამოყენების უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა.
დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ, მოგვაწოდოთ CV შემდეგ მისამართზე: hr@finbureau.ge. სათაურის ველში, გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - "სასესხო ვალდებულებების მართვის ოფიცერი - ქალაქი", წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.