შპს "ავტორაიდერი", საერთაშორისო ბრენდების ოფიციალური წარმომადგენელი საქართველოში, აცხადებს ვაკანსიას ავტო ექსპრეს მომსახურების მენეჯერის პოზიციაზე.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
** მაღაზიის შოურუმში, შემოსული მომხმარებლისთვის საჭირო ზეთის და ფილტრის დროული მოძიება;
** შეთავაზებულ მომსახურებაზე მომხმარებლის თანხმობის შემთხვევაში, სერვისის პროცესის კოორდინაცია და მონიტორინგი;
** პრობლემის დაფიქსირებისას, ხელოსნის კონსულტირება სწორი მომსახურების გაწევის მიზნით;
** სექტორის პერსონალის შესრულებული სამუშაოს ხარისხის კონტროლი
პროდუქციისა და მომსახურების შესაბამისი თანხის გადახდის ასახვა პროგრამულად
** რეალიზაციის ზრდაზე მაქსიმალური ზრუნვა;
** მარაგების ოპტიმალური დონის შენარჩუნებაზე ზრუნვა
** მარაგებისა და შეკვეთების მუდმივი კონტროლი
** ყოველი თვის დასაწყისში ინვენტარიზაცია და შედეგების მიწოდება ბუღალტრისთვის
ძირითადი მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება
** კატალოგთან მუშაობის გამოცდილება
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების სრულყოფილად ფლობა
** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
** ბუღალტრული პროგრამა FINA-ს ცოდნა
** სასაქონლო-მატერიალური აქტივების თანმხლები დოკუმენტების მომზადების ცოდნა (ზედნადები, ანგარიშ-ფაქტურა)
სამუშაო პირობები:
ადგილმდებარეობა: თბილისი, დიდუბის მიმდებარედ, ქსნის ქუჩისკენ მიმავალ გზაზე.
** ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი, ბონუსების მოქნილი და ეფექტური სისტემა
** სამუშაო გრაფიკი: ოთხშაბათიდან -კვირის ჩათვლით, 10:00-18:00;
განაცხადის შემოტანის ვადაა 14 დღე, ვაკანსიის გამოქვეყნებიდან.
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, CV გამოაგზავნოთ ელ. ფოსტის შემდეგ მისამართზე: b.mebonia@autorider.ge მეილის სათაურში მიუთითოთ იმ პოზიციის დასახელება, რომელზეც აგზავნით CV-ს.