Jobs24.GE
სამსახურები საქართველოში
დასახელება: გაყიდვების მენეჯერი, რეზერვაციის თანამშრომელი
მომწოდებელი: პანორამა ლისი გრანდ ჰოტელი
გამოქვეყნდა: 19 ოქტომბერი / განცხადების ვადა: 18 ნოემბერი

სასტუმრო "Panorama Lisi Grand Hotel" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის და რეზერვაციის თანამშრომლის პოზიციებზე.

1. გაყიდვების მენეჯერი:

ძირითადი მოვალეობა:

გაყიდვების ახალი შესაძლებლობების აქტიური განხორციელება, მათ შორის კორპორატიული ანგარიშები, ჯგუფური ჯავშნები და ინდივიდუალური მოგზაურები.

** არსებულ კლიენტებთან, მათ შორის კორპორატიულ კლიენტებთან, ტურისტულ სააგენტოებთან და ღონისძიებების დამგეგმავებთან ურთიერთობების დამყარება და შენარჩუნება.
** ბაზრის კვლევის ჩატარება ადგილობრივ ბაზარზე და მის ფარგლებს გარეთ ტენდენციების, შესაძლებლობებისა და პოტენციური კლიენტების გამოსავლენად.
** მჭიდრო თანამშრომლობა სასტუმროს სხვა განყოფილებებთან, როგორიცაა მარკეტინგი, შემოსავლების მენეჯმენტი და ა.შ. რათა უზრუნველყოს გაყიდვების სტრატეგიების შეუფერხებელი კოორდინაცია და შესრულება.
** კლიენტებისთვის შესანიშნავი მომსახურების მიწოდება გაყიდვების პროცესის განმავლობაში, მათი საჭიროებებისა და პრობლემების დროული და პროფესიონალური გადაწყვეტა.
** კომპანიის პოლიტიკასთან, ასევე გაყიდვებთან და სტუმართმოყვარეობასთან დაკავშირებული სამართლებრივი და მარეგულირებელი მოთხოვნების დაცვის უზრუნველყოფა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და საჭირო უნარები:

** უმაღლესი განათლება სტუმართ მასპინძლობის ან სხვა ბიზნეს სფეროში.
** ქართული და ინგლისური ენების სრულყოფილად ფლობა. სხვა ენების ცოდნა სასურველია.
** ფრონტ ოფისში, რეზერვაციების განყოფილებაში ან გაყიდვების კოორდინატორად მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება;
** მცირე გუნდის ხელმძღვანელობა აუცილებელია;
** ტექნიკური ცოდნა და კომპეტენცია საჭირო სისტემებში და პროგრამებში: Outlook, Word, Excel და ა.შ.
** დროის მართვის შესანიშნავი უნარები;
** სტრესულ სიტუაციებში ეფექტური მუშაობის უნარი;
** კომუნიკაციის უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** ანალიტიკური აზროვნება;
** ოთახების სეგმენტების ბიუჯეტი.

რა დაგხვდებათ ჩვენთან:

** ტრეინინგის და განვითარების შესაძლებლობა;
** კონკურენტული ანაზღაურება;
** მეგობრული და დინამიური გარემო;
** ლანჩი.

2.რეზერვაციის თანამშრომელი:

ძირითადი მოვალეობა:

** სხვადასხვა სისტემებიდან ჯავშნების მიღება და პროგრამული ასახვა
** ინვოისების მომზადება და დასტურის წერილების გაგზავნა
** შემომავალ ზარებზე პასუხის გაცემა;
** სტუმრებისთვის სასურველი ინფორმაციის სწორად და დროულად მიწოდება
** სასტუმროს მიმღებ განყოფილებასთან მუდმივი და ეფექტური კომუნიკაცია

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** აუცილებელია ინგლისური და რუსული ენების ფლობა სასაუბრო დონეზე;
** სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა (Word, Excel);
** სასურველია Booking.com - სა და Expedia - ზე მუშაობის გამოცდილება

პიროვნული უნარები:

** ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
** ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნება;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა;
** გუნდურად მუშაობის უნარი;

რა დაგხვდებათ ჩვენთან:

** ტრეინინგის და განვითარების შესაძლებლობა;
** კონკურენტული ანაზღაურება;
** მეგობრული და დინამიური გარემო;
** ლანჩი

გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი CV მოცემულ ელექტრონულ ფოსტაზე: lashatsikhistavi@panoramalisi.ge და სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.


Copyright © Jobs24.ge 2020 All rights reserved.