Jobs24.GE
სამსახურები საქართველოში
დასახელება: მენეჯერი/დირექტორის თანაშემწე
მომწოდებელი: BD Realty
გამოქვეყნდა: 23 ოქტომბერი / განცხადების ვადა: 23 ნოემბერი

ჩვენ ვართ უძრავი ქონების სააგენტო და ონლაინ აკადემია "BD Realty".

ვინ ვართ ჩვენ?

"BD Realty" ლიდერია საქართველოს უძრავი ქონების ბაზარზე. ჩვენ პატივს ვცემთ დეველოპერებს და ბაზრის მთავარ მოთამაშეებს. ჩვენს კლიენტებს გვიყვარს და გვაფასებენ. ჩვენ ვმუშაობთ პროფესიონალურად, რეგულაციების, ანგარიშგების და მაღალი ეთიკური სტანდარტების დაცვით. ოფლაინ უძრავი ქონების სააგენტოს გარდა, ჩვენ აქტიურად ვავითარებთ ონლაინ აკადემიას ინვესტორებისა და ბროკერებისთვის.

ვისაც ვეძებთ:

ჩვენ ვეძებთ პირს ჩვენი მეგობრული გუნდისთვის, რომელსაც შეუძლია ეფექტურად შეუწყოს ხელი ბიზნეს პროცესებს და უზრუნველყოს ყველა ადმინისტრაციული ამოცანის უნაკლო შესრულება, კომერციული დირექტორის პირადი ბიზნეს ასისტენტი. ადამიანი, რომელიც ჩაეფლო კომპანიის ყველა პროცესში და შეძლებს დაეხმაროს კომერციული დირექტორის მუშაობის ოპტიმიზაციას.

რა უნდა გააკეთოს:

** მენეჯერის განრიგის შედგენა და დაგეგმვა: შეხვედრები, მოგზაურობები, კალენდრის დაცვა;
** ყველა პროცესის კონტროლი და პირადი საქმეების მართვა;
** მივლინებების, ღონისძიებების, შეხვედრების, კონფერენციების ორგანიზება;
** ამოცანების ჩაწერა და მენეჯერის დაუყოვნებლივ შეხსენება მათ შესახებ;
** დოკუმენტაცია და პროექტების მართვა;
** მენეჯერის ბიზნეს საქმიანობის ხელშეწყობა;
** ძიება და ურთიერთქმედება კონტრაქტორებთან;
** კომპანიის მონაცემების შეგროვება და მიწოდება დეპარტამენტებისთვის;
** საქმიანი მიმოწერის წარმოება;
** კომერციული დირექტორის პირადი დავალებების შესრულება;
** კომპანიის საქმიანობაში აქტიური მონაწილეობა.

მოთხოვნები:

** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება მინიმუმ ნახევარი წლის განმავლობაში.
** დროის მართვისა და სამუშაო პროცესის ორგანიზების მაღალი უნარები;
** შესანიშნავი საკომუნიკაციო და ორგანიზაციული უნარები;
** მზადყოფნა დისტანციური კომუნიკაციის რეჟიმში მუშაობისთვის;
** მაღალი პასუხისმგებლობა და დამოუკიდებლობა დაკისრებული ამოცანების შესრულებისას;
** აუცილებელია ინგლისური, ქართული და რუსული ენების ცოდნა.
** თანამედროვე დოკუმენტაციისა და პროექტების მართვის ინსტრუმენტების გამოყენების გამოცდილება (მაგალითად, Microsoft Office, Google Workspace, amoCRM, Trello და სხვა);
** კომუნიკაციის უნარი, პასუხისმგებლობა და გუნდში მუშაობის უნარი.

პირობები:

** ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით, დაუკავშირდით მთელი დღის განმავლობაში, დაუყოვნებლად უპასუხეთ კითხვებს;
** დასაქმება - 8 საათი დღეში;
** გამოსაცდელი ვადა - 1 თვე (დადებითი შედეგების შემთხვევაში შესაძლებელია ვადამდე შეწყვეტა);
** ხელფასი - 1300 ლარიდან

რას მიიღებთ:

** საინტერესო ამოცანები - გარანტირებული;
** პროფესიული და კარიერული ზრდის შესაძლებლობა;
** მეწარმეებთან და ბლოგერებთან შეხვედრა;
** მუდმივი პიროვნული განვითარება, ჩვენთვის მნიშვნელოვანია, რომ გუნდში ყველა გახდეს საკუთარი თავის საუკეთესო ვერსია;
** მთავარი ბონუსი არის სამეწარმეო გამოცდილება.

საკონტაქტო ელფოსტა: bd.group.realty@gmail.com


Copyright © Jobs24.ge 2020 All rights reserved.