ტურისტული კომპანია "Nomads Of Georgia" აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები:
** ინგლისური ენის ფლობა აუცილებელია;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა აუცილებელია (Microsoft Office: Word; Excel; PowerPoint; Outlook);
** მუშაობის გამოცდილება არ არის აუცილებელი, ადგილზე შეგასწავლით საქმეს;
უპირატესობად ჩაითვლება:
** დამატებით უცხო ენის ცოდნა;
** ამ სფეროში მუშაობის გაგრძელების სურვილი;
ძირითადი შესასრულებელი ამოცანებია:
** კომპანიის პროდუქტის და მომსახურების შეთავაზება;
** ტურისტული პაკეტეტების შედგენა და რეალიზაცია;
** არსებულ მომხმარებელთან მჭიდრო ურთიერთობის შენარჩუნება;
** ინვოისებისა მომზადება და ხარჯთაღრიცხვის წარმოება;
პიროვნული თვისებები:
** ანალიტიკური და კრიტიკული აზროვნების უნარი;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** კომუნიკაბელური, მოტივირებული, ინიციატივიანი, პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობით;
** დეტალებზე კონცენტრირების უნარი.
ჩვენი გთავაზობთ:
** ანაზღაურება თვეში 1200 ლარი, ზრდის პერსპექტივით.
** კორპორატიულ დაზღვევას და ტელეფონს.
** მეგობრული გუნდი და სასიამოვნო გარემო.
** სამუშაო ადგილი - თბილისი.
თუ ფიქრობთ, რომ აკმაყოფილებთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს, გამოაგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: joni@nomadsofgeorgia.com
შენიშვნა: კომპანია დაუკავშირდება მხოლოდ გასაუბრებისთვის შერჩეულ კანდიდატებს.