www.jobs24.ge
ყველა განცხადება ვაკანსიები ტრეინინგები ტენდერები რეზიუმე რეგისტრაცია შესვლა დაგვიკავშირდით
GEO | ENG
 
 
 
დასახელება: კლიენტთა მხარდაჭერის სპეციალისტი
მომწოდებელი: Bolt
გამოქვეყნდა: 9 ივლისი / განცხადების ვადა: 31 ივლისი

"Bolt" მსოფლიოში ერთ-ერთი სწრაფად მზარდი სტარტაპია, რომელსაც 30 მილიონამდე კმაყოფილი მომხმარებელი ყავს მსოფლიოს 30-ზე მეტ ქვეყანაში. ჩვენ ვმუშაობთ სატრანსპორტო სფეროს მომავლის პლატფორმაზე, რომელიც აერთიანებს სხვადასხვა სატრანსპორტო საშუალების გამოყენებას ქალაქში გადასაადგილებლად. Bolt აგებულია კონცეფციაზე, რომლის მიხედვითაც ტრანსპორტი უნდა იყოს სწრაფი მოხერხებული და ყველასთვის მისაწვდომი.

ჩვენ ვეძებთ ახალ წევრს კლიენტთა მხარდამჭერ გუნდში, რომელიც უზრუნველყოფს მგზავრებისა და პარტნიორი მძღოლების ხარისხიან მომსახურებას საქართველოში.

ვაკანსია: კლიენტთა მხარდაჭერის სპეციალისტი
შემოგვიერთდი, თუ გაინტერესებს ტექნოლოგიები და ინოვაცია!
მდებარეობა: თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული - კვირაში 44 საათი (მოქნილი გრაფიკი)

ძირითადი მოვალეობები:

** Bolt-ის მომხმარებლების მხარდაჭერა და დახმარება, რათა მაქსიმალურად ეფექტიანად გამოიყენონ Bolt აპლიკაცია
** ერთგული მომხმარებლების შენარჩუნება მათთვის ხარისხიანი მომსახურების გაწევითა და იმის ჩვენებით, რომ ჩვენ ნამდვილად ვზრუნავთ მათზე
** ცვლებში მუშაობა - ჩვენ ვცდილობთ მოქნილი გრაფიკით, დღის მაქსიმალურად ყველა შესაძლო მონაკვეთში დავეხმაროთ მომხმარებლებს
** თანამშრომლობა და იდეების გაზიარება, რათა ნაკლები სამუშაო დატვირთვით მაქსიმალურად გავაუმჯობესოთ კლიენტთა მხარდამჭერი გუნდის მუშაობის სისწრაფე და ხარისხი
** მნიშვნელოვანი წვლილის შეტანა მხარდამჭერი გუნდის ფორმირებაში მზარდი სამუშაო გარემოსა და მუდმივი გამოწვევების პირობებში

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების მიმართულებით (სასურველია)
** მუშაობის 1 წლამდე გამოცდილება (სასურველია)
** გამორჩეული მომსახურების პრინციპების ცოდნა და მის უზრუნველსაყოფად მაქსიმალური ძალისხმევით მუშაობისთვის მზადყოფნა
** სხვების დახმარებისა და იმისთვის მზადყოფნა, რომ მომხმარებელი დააყენო პირველ ადგილზე
** მომხმარებელთა ძირითადი პრობლემების გაანალიზება მომსახურების გაუმჯობესების მიზნით
** გამართული კომუნიკაციის უნარი
** ასერტიულობა და მიზანდასახულობა
** ინგლისური ენის ძალიან კარგად ცოდნა (მინიმუმ B2 დონე აუცილებელია)
** ტექნოლოგიებისადმი ინტერესი და შრომისმოყვარეობა

რას გთავაზობთ?

** მამოტივირებელ ანაზღაურებას
** მოქნილ სამუშაო გრაფიკს
** ძალიან კარგ გუნდს და სასიამოვნო სამუშაო გარემოს
** პროექტებზე მუშაობის და პროფესიული ზრდის შესაძლებლობას ევროპაში ერთ-ერთ სწრაფად მზარდ სტარტაპში

გთხოვთ, გაითვალისწინოთ:

აპლიკანტის გამოცდილებიდან გამომდინარე, შესაძლოა დასაქმებას წინ უძღოდეს მაქსიმუმ 3 თვემდე ანაზღაურებადი სტაჟირება.
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ CV ინგლისურ ენაზე მისამართზე: career.georgia@bolt.eu არაუგვიანეს 31 ივლისისა.

წერილის სათაურში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება: კლიენტთა მხარდაჭერის სპეციალისტი.



 
 
 Copyright © Jobs24.ge 2011-2016 All rights reserved.
ყველა განცხადება | ვაკანსიები | ტრეინინგები | ტენდერები | რეზიუმე |