www.jobs24.ge
ყველა განცხადება ვაკანსიები ტრეინინგები ტენდერები რეზიუმე რეგისტრაცია შესვლა დაგვიკავშირდით
GEO | ENG
 
 
 
დასახელება: სხვადასხვა
მომწოდებელი: Bokiko Tours
გამოქვეყნდა: 9 სექტემბერი / განცხადების ვადა: 9 ოქტომბერი

"Bokiko Tours" აცხადებს ვაკანსიას შემდეგ პოზიციებზე:

1. გაყიდვების მენეჯერი (მდებარეობა: თბილისი)

ტურისტული კომპანია "Bokiko Tours" არის სწრაფად ზრდადი შემომყვანი ტურ-ოპერატორი კომპანია, რომელსაც აქვს წარმომადგენლობები ჩინეთში, ესტონეთში ხორვატიასა და უკვე საქართველოშიც. ჩვენი მიზანია, დავიკავოთ წამყვანი პოზიცია ბაზარზე რაშიც გვეხმარება 10 წლიანი გამოცდილება ტურისტულ ინდუსტრიაში.

თუ გაქვთ სურვილი იმუშაოთ მულტიკულტურულ გარემოში პროფესიონალ გუნდთან ერთად, გთხოვთ გაეცნოთ ქვემოთ მითითებულ პირობებს:

ძირითადი მოვალეობები:

** გაყიდვების გეგმისა და სტრატეგიის შემუშავება, განხორციელება;
** თითოეული სამიზნე სეგმენტისთვის შესაბამისი შეთავაზების მომზადება,
** პოტენციური ბაზრების კვლევა;
** პოტენციურ პარტნიორებთან კომუნიკაცია;
** პარტნიორთა ბაზის შექმნა, განახლება და მუდმივი კომუნიკაცია;
** ტურისტული პროდუქტის შექმნა და რეალიზება;
** სერვისის მომწოდებლაბთან კომუნიკაცია, მოლაპარაკების წარმოება;
** მომხმარებლებთან კომუნიკაცია და მათი საჭიროებების განსაზღვრა,
** მომხმარებლის მოთხოვნის შესაბამისად რელევანტური პაკეტის მომზადება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** შესაბამის სფეროში / პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
** გეოგრაფიის ცოდნა მაღალ დონეზე (საქართველო, სომხეთი, აზერბაიჯანი)
** ტურისტული ატრაქციების და მარშრუტების ცოდნა;
** ენები: ინგლისური, რუსული

პროფესიული უნარ-ჩვევები:

** დეტალებზე ორიენტირებული;
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
** შედეგებზე ორიენტირებული;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;

სამუშაო საათები: ორშაბათი - პარასკევი (10:00 - 19:00)
დაბალი სეზონი: ორშაბათი - პარასკევი (10:00 - 18:00)

2. ფილიალის მენეჯერი (მდებარეობა: თბილისი)

ტურისტული კომპანია "Bokiko Tours" არის სწრაფად ზრდადი შემომყვანი ტურ-ოპერატორი კომპანია, რომელსაც აქვს წარმომადგენლობები ჩინეთში, ესტონეთში ხორვატიასა და უკვე საქართველოშიც. ჩვენი მიზანია, დავიკავოთ წამყვანი პოზიცია ბაზარზე რაშიც გვეხმარება 10 წლიანი გამოცდილება ტურისტულ ინდუსტრიაში.

თუ გაქვთ სურვილი იმუშაოთ მულტიკულტურულ გარემოში პროფესიონალ გუნდთან ერთად, გთხოვთ გაეცნოთ ქვემოთ მითითებულ პირობებს:

ძირითადი მოვალეობები:

** თბილისის ოფისის ყველა ოპერაციული ასპექტების მართვა მათ შორის ადამიანური რესურსების და სხვადასხვა ადმინისტრაციული საქმიანობის;
** კადრების აყვანა და რეკრუტირება, გუნდისათვის ტრენინგების მომზადება და ქოუჩინგი;
** ბიზნესის განვითარებასთან დაკავშირებული რეპორტინგი სათაო ოფისთან;
** თბილისის ოფისის თითოეული დეპარტამენტის მართვა და კოორდინირება;
** სამუშაო გეგმის შემუშავება თითოეული თვისათვის (ასევე კვარტალური და წლიური სამუშაო გეგმის შედგენა)

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** ​ლიდერული უნარები;
** ინგლისური ენის ცოდნა სრულყოფილად (წერა, მეტყველება)
** რუსული, სომხური ან აზერბაიჯანული ენების ცოდნა განიხილება უპირატესობად;
** საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა;

პროფესიული უნარ-ჩვევები:

** დეტალებზე ორიენტირებული;
** მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
** შედეგებზე ორიენტირებული;
** გუნდური მუშაობის უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** ახალი გამოწვევებისთვის მზად ყოფნა;

ჩვენ გთავაზობთ:

** საერთაშორისო მივლინებების შესაძლებლობას;
** კარიერულ და პროფესიულ ზრდას;

დამატებითი მოთხოვნები:

** სამოგზაურო მარშ4უტების შედგენისა და დაგეგმვის გამოცდილება;
** სასტუმროებთან და სატრანსპორტო კომპანიებთან მოლაპარაკების წარმოების გამოცდილება;
** ბალტიისპირეთისა და ცენტრალური ევროპის ტურისტული რესურსების ცოდნა,

სამუშაო საათები: ორშაბათი - პარასკევი (10:00 - 19:00)
დაბალი სეზონი: ორშაბათი - პარასკევი (10:00 - 18:00)

3. ბუღალტერი (მდებარეობა: თბილისი)

ტურისტული კომპანია "Bokiko Tours" არის სწრაფად ზრდადი შემომყვანი ტურ-ოპერატორი კომპანია, რომელსაც აქვს წარმომადგენლობები ჩინეთში, ესტონეთში ხორვატიასა და უკვე საქართველოშიც. ჩვენი მიზანია, დავიკავოთ წამყვანი პოზიცია ბაზარზე რაშიც გვეხმარება 10 წლიანი გამოცდილება ტურისტულ ინდუსტრიაში.

თუ გაქვთ სურვილი იმუშაოთ მულტიკულტურულ გარემოში პროფესიონალ გუნდთან ერთად, გთხოვთ გაეცნოთ ქვემოთ მითითებულ პირობებს:

ძირითადი მოვალეობები:

** ინვოისების მომზადება, აღრიცხვა და გადახდების კონტროლი;
** ფინანსური მონაცემების გადამოწმება, კონტროლი;
** ხარჯების დეტალური აღრიცხვა და კონტროლი, სხვადასხვა საკრედიტო ბარათებიდან განხორციელებული ტრანზაქციებისა და საბანკო გადარიცხვების აღრიცხვა;
** კოლეგების მიერ გადაცემული ინვოისებისა და სხვა ფინანსური დოკუმტენების შესწორება, შესაბამისი გადახდების განხორციელება;
** აღრიცხვა და შეგროვება შემდეგი დოკუმენტების: პროფორმა ინვოისები, საბარათე გადახდები და საბოლოო ინვოისები;
** თითოეული გაყიდული ტურისტული ჯგუფისათვის მოგებისა და ხარჯების კალკულაცია, ასევე საკომისიოს გამოთვლა სააგენტოებისათვის.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** ინგლისური ენის ცოდნა (წერა, მეტყველება) სხვა უცხო ენის ცოდნა განიხილება უპირატესობად,
** საოფისე პროგრამების კარგად ცოდნა;
** ​დეტალებზე ორიენტირებული;
** შესაბამის პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.

გთხოვთ გადმოგვიგზავნოთ რეზიუმე ინგლისურ ენაზე შემდეგ მეილზე და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება: hr-general@greatline.eu დამატებითი კითხვების არსებობის შემთხვევაში დაგვიკავშირდით: +995 32 2 35 17 18

მისამართი: კარტოზიას ქ, #10 (M2 კომპლექსი) ოთახი #82



 
 
 Copyright © Jobs24.ge 2011-2016 All rights reserved.
ყველა განცხადება | ვაკანსიები | ტრეინინგები | ტენდერები | რეზიუმე |