www.jobs24.ge
ყველა განცხადება ვაკანსიები ტრეინინგები ტენდერები რეზიუმე რეგისტრაცია შესვლა დაგვიკავშირდით
GEO | ENG
 
 
 
დასახელება: მომსახურების ხარისხის მენეჯერი
მომწოდებელი: ვაბაკო
გამოქვეყნდა: 28 ნოემბერი / განცხადების ვადა: 27 დეკემბერი

"ვაბაკო" სწრაფად მზარდი, დინამიური კომპანიაა მეგობრული კოლექტივითა და სასიამოვნო სამუშაო გარემოთი. ჩვენი გუნდი აერთიანებს ტექნიკური, კრეატიული და ბიზნეს უნარების მქონე, განსხვავებულ პროფესიონალებს. მზად ვართ მოტივირებულ და შრომისმოყვარე ადამიანებთან თანამშრომლობისათვის.

ვეძებთ მომსახურების ხარისხის მენეჯერს რომელიც დაგვეხმარება შევუქმნათ მომხმარებლებს საუკეთესო გამოცდილება ჩვენთან თანამშრომლობისას.

ძირითადი სამუშაო:

პროვაიდერების მიერ გაწეულ მომსახურებისას წარმოქმნილი პროცესული ხარვეზების გამოკვლევა და კლიენტის სასარგებლოდ მოგვარება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** ბაკალავრის ხარისხი ბიზნეს ადმინისტრირებაში ან ინფორმაციულ ტექნოლოგიებში;
** პროგრამული უზრუნველყოფის ან სამედიცინო სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

პირობები:

** 600 ლარი ხელზე + ბონუსი (საშუალოდ 1, 000 ლარი ჯამში ყოველთვიურად);
** სამუშაო გრაფიკი - ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით, 09:00-დან 18:00-მდე;
** ჯანმრთელობის დაზღვევა.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელექტრონულ მისამართზე: jobs@vaba.co და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: Service Quality Manager.



 
 
 Copyright © Jobs24.ge 2011-2016 All rights reserved.
ყველა განცხადება | ვაკანსიები | ტრეინინგები | ტენდერები | რეზიუმე |