www.jobs24.ge
ყველა განცხადება ვაკანსიები ტრეინინგები ტენდერები რეზიუმე რეგისტრაცია შესვლა დაგვიკავშირდით
GEO | ENG
 
 
 
დასახელება: ოფისის მენეჯერი
მომწოდებელი: სამშენებლო კომპანია ჩემი სახლი
გამოქვეყნდა: 26 მარტი / განცხადების ვადა: 25 აპრილი

სამშენებლო კომპანია "ჩემი სახლი" აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე.

აუცილებელი საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა და საქმისადმი ერთგული დამოკიდებულება
** პუნქტუალური
** კომუნიკაბელური
** მოწესრიგებული
** როგორც დამოუკიდებლად, ასევე გუნდური მუშაობის უნარი
** მსგავს პოზიციაზე არანაკლებ ხუთი წლის მუშაობის გამოცდილება
** საოფისე ტექნიკურ მოწყობილობების მოხმარების ცოდნა
** საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ფლობა: Word, Excel.
** სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი და გადაწყვეტილების დროული მიღება.

ძირითადი მოვალეობები:

** კონტროლი გაუწიოს და ხელი შეუწყოს ოფისის გამართულ მუშაობას
** კომპანიის დოკუმენტაციის (ბრძანებები, ხელშეკრულებები, წერილები) დამუშავება, კორექტირება და დაარქივება
** ოფისში შემოსულ სატელეფონო ზარებზე და ელფოსტაზე პასუხი და საჭიროებისამებრ გადამისამართება
** კომპანიის საქმიანობასთან დაკავშირებული შეტყობინებების მიღება/გაგზავნა
** შეხვედრების და გეგმური თათბირების ორგანიზება
** ხელმძღვანელის დავალებების შესრულება.

ანაზღაურება: მოჭრილი ხელფასი + ბონუსები.

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: p1000.ge1@gmail.com ან დაგვიკავშირდით ნომერზე: +995 557 945252.



 
 
 Copyright © Jobs24.ge 2020 All rights reserved.
ყველა განცხადება | ვაკანსიები | ტრეინინგები | ტენდერები | რეზიუმე |