www.jobs24.ge
ყველა განცხადება ვაკანსიები ტრეინინგები ტენდერები რეზიუმე რეგისტრაცია შესვლა დაგვიკავშირდით
GEO | ENG
 
 
 
დასახელება: სერვის მენეჯერი/ადმინისტრატორი
მომწოდებელი: ბაზარი ორბელიანზე
გამოქვეყნდა: 5 ოქტომბერი / განცხადების ვადა: 30 ოქტომბერი

"ბაზარი ორბელიანზე" აცხადებს ვაკანსიას სერვის მენეჯერის/ადმინისტრატორის პოზიციაზე.

რატომ უნდა აგვირჩიოთ ჩვენ?

"ბაზარი ორბელიანზე" არის უნიკალური ადგილი საქართველოსა და მთლიანად რეგიონის მასშტაბით. ეს არის ახალი სივრცე, რომელიც გულისხმობს დედაქალაქის ისტორიულ ნაწილში, 1886 წლიდან არსებული კოლმეურნეობის ბაზრის აღდგენის ახალ კონცეფციას, ეს იქნება თანამედროვე ტიპის აგრარული ბაზრისა და კვების ჰოლის ინტეგრაციაა. ეს არ არის ტრადიციული სურსათის მაღაზია ან სუპერმარკეტი. აქ აგრარულ პროდუქტებთან ერთად გაერთიანებულია 35 სხვადასხვა მიმართულების რესტორანი - როგორც ქართული რეგიონული, ასევე მსოფლიო წამყვანი სამზარეულოები.

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, კოლმეურნეუბის მოედანი, ვეკუას 3ა

ვის ვეძებთ?

** ჩვენ ვეძებთ სერვის მენეჯერს, რომელიც ორიენტირებული იქნება მომხმარებლების სერვისთან დაკავშირებული გამოცდილის გაუმჯობესებაზე.
** მენეჯერს რომელიც შეძლებს კოორდინაცია გაუწიოს ყოველდღიური ოპერაციების ზედამხედველობას. ჩვენთან თქვენ გელით ბევრი ახალი გამოცდილება და ზრდა, ბაზარი ორბელიანზე არის კომპანია რომელიც მუშაობს მსოფლიო სტანდარტების შესაბამისად, საცალო უძრავი ქონების სფეროში და რესტორნების სეგმენტში.

თანამშრომლის ძირითადი მოვალეობები:

** მომხმარებელთა საჩივრების სწრაფი და პროფესიონალური გზით გადაჭრა;
** სერვისის სტანდარტების გაუმჯობესება პროდუქტიულობისა და მომხმარებლის გამოცდილების გასაუმჯობესებლად;
** სხვადასხვა საოპერაციო პროცესების ზედამხედველობა, პრობლემის აღმოჩენის შემთხვევაში შესაბამის დეპარტამენტთან გადამისამართება.
** სერვისში არსებული პრობლემებისა და ინციდენტების ანალიზი და საოპერაციო რისკების მაქსიმალური გამოვლენა და გადაწყვეტის კოორდინაცია;
** კომუნიკაციის დამყარება მომხმარებლებთან, მათი გამოცდილების მუდმივი კვლევა;
** კარგი ურთიერთობების შენარჩუნება მწარმოებლებთან, მეიჯარეებთან და გაყიდვების წარმომადგენლებთან;
** რეგულაციების, შეზღუდვებისა და კანონების ცოდნა, რომ უზრუნველყოს კომპანიის შესაბამისობა რეგულაციებთან და სტანდარტებთან;
** სხვადასხვა პროცესების გამარტივება-განვითარების მიზნით ტექნიკური დავალებების შემუშავება.

ძირითადი მოთხოვნები:

** მომსახურების სფეროში მუშობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება;
** ბაკალავრის ხარისხი ბიზნეს ადმინისტრირებაში ან მასთან დაკავშირებულ სფეროებში ჩაითვლება უპირატესობად;
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
** ინდუსტრიის კარგი ცოდნა;
** ლიდერობის, კომუნიკაციის, გაყიდვებისა და მომხმარებელთა ურთიერთობის კარგი უნარი;
** მაღალი აქტივობა ადმინისტრაციისა და სტრუქტურული აზროვნების მიმართულებით.

უნარ-ჩვევები:

** ენერგიული
** დეტალებზე ორიენტირებული
** ცვალებად გარემოში სწრაფად ადაპტაციის უნარი
** კომუნიკაბელურობა
** პრიორიტეტების განსაზღვრის შესაძლებლობა

საინტერესოდ ჟღერს? მაშინ რას ელოდები შემოუერთდით ჩვენს გუნდს გახსნის დღიდან, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) ქართულ / ინგლისურ ენებზე: hr@bazari.ge ელექტრონულ მისამართზე, გთხოვთ, საგნის ხაზში მიუთითოთ პოზიციის სათაური (სერვის მენეჯერი/ადმინისტრატორი) წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება.

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 2021 წლის 30 ოქტომბერი. გაითვალისწინეთ დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

ბაზარი ორბელიანზე არის თანაბარი შესაძლებლობები დამსაქმებელი, რომელიც ცდილობს მრავალფეროვანი სამუშაო ძალის დაქირავებასა და ინკლუზიური კულტურის შენარჩუნებას მის სივრცეში, ჩვენი გუნდი არ ახდენს დისკრიმინაციას რასის, აღმსარებლობის, სქესის, ვეტერანთა სტატუსის ან ადგილობრივი კანონმდებლობით დაცული სხვა უმცირესობების შერჩევის პროცესში.

გაცნობებთ, რომ ჩვენს ვაკანსიაზე თქვენი მონაცემების გამოგზავნით, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, აცხადებთ თანხმობას რომ ჩვენ შეგვიძლია დავამუშაოთ თქვენი პერსონალური მონაცემები ვაკანსიასთან შესაბამისობის დადგენის მიზნით.



 
 
 Copyright © Jobs24.ge 2020 All rights reserved.
ყველა განცხადება | ვაკანსიები | ტრეინინგები | ტენდერები | რეზიუმე |