"სამედიცინო სერვის ცენტრი ვისტამედი" აცხადებს ვაკანსიას რეცეფციის ადმინისტრატორის პოზიციაზე.
ძირითადი ფუნქციები:
** კლინიკის სტანდარტების მიხედვით პაციენტის მიღება, დაკვალიანება და შემდგომ გაცილება;
** შემოსული სატელეფონო ზარების მიღება, შესაბამისი ინფორმაციის მიწოდება/ან შესაბამის პირთან სწორი გადამისამართება;
** სასურველი ინფორმაციის მიწოდება სხვადასხვა მომსახურების, პროცედურებისა და ტარიფების შესახებ;
** კლინიკის პაციენტების სისტემაში რეგისტრაცია (პროგრამაში აღრიცხული პაციენტების რეგულარული კონტროლი, სარეგისტრაციო დოკუმენტის წარმოება, არსებული ბაზის ამოღება)
** შიდა დოკუმენტაციისა და ორგანიზაციის ელ.ფოსტაზე შემოსული კორესპონდენციის მართვა-ორგანიზება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება;
** საოფისე და კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა;
** უცხო ენების ცოდნა;
** ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება (უპირატესია);
პიროვნული თვისებები:
** კომუნიკაბელურობა;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** გუნდური მუშაობის უნარი.
სამუშაო განრიგი: 5 სამუშაო დღე - 8 საათიანი დატვირთვა.
დაინტერესების შემთხვევაში გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე (ფოტოსურათით) მისამართზე : careers@vistamedi.ge. წერილის სათაურის ველში გთხოვთ მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: "რეცეფციის ადმინისტრატორი".