"Cloud9" აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის (დამხმარის) პოზიციაზე.
ძირითადი პასუხისმგებლობები:
** შეხვედრების ორგანიზება და კლიენტების, პარტნიორების მიღება;
** დახვედრის უზრუნველყოფა;
** შეხვედრების ოთახის მოწესრიგება და მომზადება შეხვედრებისთვის;
** სატელეფონო ზარების მიღება და ინფორმაციის საჭიროებისამებრ მიმართვა;
** საკანცელარიო და სამეურნეო საქონლით მომარაგების პროცესის ორგანიზება, კონტროლი;
** ოფისის საჭირო ინვენტარით უზრუნველყოფა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** იგივე პოზიციაზე ან მსგავსზე მუშაობის ერთწლიანი გამოცდილება (სასურველია);
** ინგლისური ენის ცოდნა საკომუნიკაციო დონეზე A2 ან B1 (სასურველია);
** საოფისე პროგრამების სამუშაო დონეზე ცოდნა (MS Office: MS Word, MS Excel).
სამუშაო განაკვეთი: სრული
ანაზღაურება: 800-1000 ლარი
მამრობითი სქესის კანდიდატები მისასალმებელია.
დაინტერესების შემთვევაში გთხოვთ რეზიუმე (cv) გადმოგზავნოთ შემდეგ ელ ფოსტაზე: hr@cloud9.ge.