"ჩემი ოფისი" გახლავთ პრინტერების საბეჭდი მასალების წარმოებისა და გაყიდვების სფეროში ლიდერი კომპანია, რომელიც მომხმარებელს სთავაზობს მომსახურების სრულ სპექტრს, მათ შორის პროდუქციის ადგილზე მიწოდებას. იგი თანამშრომლობს წამყვან კომპანიებთან საქართველოს ბაზარზე. დამატებითი ინფორმაციისთვის გთხოვთ ეწვიოთ საიტს: https://myo.ge/
"ჩემი ოფისი" აცხადებს ვაკანსიას შესყიდვების სპეციალისტის პოზიციაზე ქ. თბილისში.
ჩვენ გთავაზობთ:
** შესასრულებელი სამუშაოების ადგილზე შესწავლას;
** ტრენინგებსა და სწავლებებს კვალიფიკაციის ასამაღლებლად;
** მეგობრულ სამუშაო გარემოს.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
** მომწოდებელთან მოლაპარაკების წარმოება;
** მასალების შესყიდვა საერთაშორისო და ადგილობრივ ბაზარზე/იმპორტი;
** საუკეთესო ფასის და პროდუქტების მოპოვება მომწოდებლებთან;
** შესყიდვასთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის წარმოება;
** ტრანსპორტირების პროცესის კოორდინირება;
** პროდუქციის ანალიზი, აქტიური და მოთხოვნადი პოზიციების გამოვლენა;
** ნაშთების მუდმივი მონიტორინგი.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი;
** სასურველია ამ სფეროში სამუშაო გამოცდილება, თუმცა განიხილება დამწყების კანდიდატურაც;
** უცხო ენების (ინგლისური და რუსული) საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** უპირატესობად ჩაითვლება 1C პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება.
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
** სიახლეების სწრაფი ათვისების უნარი;
** გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
** მოტივირებული და კვალიფიკაციის ამაღლების სურვილი;
** ორგანიზებულობა;
** კომუნიკაციის უნარი;
** ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი.
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ CV ელექტრონულ მისამართზე: hr@myoffice.com.ge. გთხოვთ სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - შესყიდვების სპეციალისტი, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.