მაივეი ეარლაინს კო. ლტდ აცხადებს ვაკანსიას ფინანსების დეპარტამენტის ასისტენტის პოზიციაზე.
ფუნქციები და მოვალეობები:
** საქმიანი შეხვედრების ორგანიზება
** დოკუმენტების / საბუთების მოწესრიგება
** კომპანიის საქმიანი წერილების ფოსტის საშუალებით გაგზავნა / ჩაბარება
** თანამშრომელთა საქმიანი ვიზიტების ორგანიზება (სასტუმროს დაჯავშნა, ტრანსპორტირების ორგანიზება, პერ დიემების გაცემა და ბილეთების ყიდვა)
** საოფისე - საკანცელარიო ნივთების შეძენა, გამოწერა / ორგანიზება
** ვიზის, საქართველოს პირადობის მოწმობის, სამედიცინო სერტიფიცირების და სამოგზაურო დაზღვევის აღების საკითხებში თანამშრომელთა დახმარება / ორგანიზება
მოთხოვნები:
** ინგლისური ენის კარგი წერითი და სასაუბრო უნარები
** პიროვნული თვისებები: პასუხისმგებლიანი და შრომისმოყვარე
** განათლება: ფინანსების ან HR-ის სპეციალობით
** უპირატესობა მიენიჭებათ კანდიდატებს, რომლებსაც აქვთ ავიაბილეთების დაჯავშნის გამოცდილება ან /და იციან ჩინური ენა
სრული განაკვეთი - სამუშაო საათები 10:00 - 18:00 ლანჩის შესვენება ერთი საათის განმავლობაში
ხელფასი - ხელზე ასაღები 1000-1500 ლარი (გამოცდილებიდან გამომდინარე /ურთიერთშეთანხმებით)
hr@mywayairlines.com