ონლაინ მაღაზია ოფისელი http://www.officell.ge აცხადებს ვაკანსიას Key Account მენეჯერის პოზიციაზე.
ძირითადი ფუნქციები:
** დაკვეთების შესრულების უზრუნველყოფა;
** შემოსული მოთხოვნების მიღება და დამუშავება;
და სხვა საქმიანობა, რაც უკავშირდება დამკვეთთა პორტფელის ეფექტურ და ხარისხიან მართვას.
მოთხოვნები კანდიდატის მიმართ:
** უმაღლესი ბიზნეს ან ტექნიკური განათლება;
** გამართული წერისა და მეტყველების უნარი ქართულ ენაზე;
** საქმიანი კორესპონდენციის წარმოების უნარი;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების კარგი ცოდნა;
** ინგლისური ენის ცოდნა.
საჭირო პიროვნული თვისებები:
** კომუნიკაბელური;
** ყურადღებიანი, დეტალებზე ორიენტირებული;
** მოწესრიგებული;
** ახლის შეთვისების უნარი;
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
ვაკანსია ცხადდება სრულ სამუშაო განაკვეთზე (8 საათიანი სამუშაო დღე, კვირაში 5 დღე). სამუშაო ადგილი თბილისი, ნაძალადევის რაიონი. საწყისი ხელფასი 1200 ლარი + ბონუსი
გთხოვთ, მოგვაწოდოთ თქვენი რეზიუმე არა უგვიანეს 27 ოქტომბრისა ელ-ფოსტის მისამართზე: jobs@officell.ge მიუთითეთ ვაკანსია: Key Account Manager.
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, კანდიდატებს ჩაუტარდებათ ტესტირება და გასაუბრება.