საბითუმო მაღაზია ბიგმარტი აცხადებს დროებით ვაკანსიას შესყიდვების ოპერატორის თანამდებობაზე თბილისში, მოქნილი გრაფიკით.
დროებითი სამუშაოს წარმატებით დასრულების შემდეგ შესაძლებელია სრულ განაკვეთზე მოლაპარაკება.
მოვალეობები:
** შესყიდვების პროცესში მონაწილეობის მიღება;
** ჩინეთიდან ონლაინ ვებ-გვერდიდან შესყიდვების დაგეგმვა, მოლაპარაკება და შეძენა, აღრიცხვა;
** იმპორტის დროს პროცესის ასისტირება, საბუთების მომზადება და დისტანციური ატვირთვა პორტალზე;
** შესასყიდი პროდუქციის ანალიტიკაში მონაწილეობის მიღება
** უშუალო ხელმძღვანელის სხვა და სხვა დავალების შესრულება და რეპორტის წარმოება;
** საწყობის მენეჯერთან მუდმივი კომუნიკაცია მოსალოდნელ შეკვეთებთან დაკავშირებით და ინფორმაციის სწორი მიმოცვლა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** სასურველია შესყიდვების მიმართულებით გამოცდილება
** საოფისე პროგრამების სრულყოფილი ცოდნა (Excel, Word, PDF)
** ინგლისურის ცოდნა.
პიროვნული თვისებები და უნარები:
** მოლაპარაკებისა და დარწმუნების უნარი
** კომუნიკაბელურობა
** ორგანიზებულობა
** შედეგზე ორიენტირებულობა
** პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
** დროის მართვის უნარი
** სტრესულ სიტუაციებში მუშაობის უნარი
** გუნდური და ამავდროულად დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი
ჩვენ გთავაზობთ:
** სამუშაო განაკვეთი: სრული
** კარიერული წინსვლა
** ჯანმრთელობის დაზღვევა
** მეგობრული, კომფორტული სამუშაო გარემო
** კორპორაციული ნომერი
** ხელფასი 50 ლარი დღეში
თუ თქვენ აკმაყოფილებთ ზემოთ ჩამოთვლილ მოთხოვნებს, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ info@bigmart.ge ან დარეკეთ ნომერზე 2024 წლის 14 დეკემბრამდე. სათაურის ველში, გთხოვთ, მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.
გასაუბრებისთვის შერჩეულ კანდიდატს დაუკავშირდება ჩვენი თანამშრომელი.