"ALMAL.GE" არის საერთაშორისო კომპანია, რომელიც სთავაზობს მომხმარებელს უახლეს ტექნოლოგიებზე დაფუძნებულ მომსახურებას.
კომპანია აცხადებს ვაკანსიას პრობლემური პორტფელის მართვის ოფიცრის თანამდებობაზე.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** უმაღლესი განათლება;
** ანალოგიურ პოზიციაზე 1 წლიანი გამოცდილება;
** საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა; (MS Word; MS Excel; MS Outlook);
** ინგლისური და რუსული ენის საშუალოზე მაღალ დონეზე ცოდნა.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
** დავალიანების დაფარვის მიზნით კლიენტებთან სატელეფონო კომუნიკაციის დამყარება და მოლაპარაკებების წარმართვა;
** ვადაგადაცილების მოგვარება და მისი აღმოფხვრისათვის საჭირო გზების ძიება;
** ვალდებულებების დაფარვის უზრუნველყოფა;
** მონაცემთა ბაზებთან მუშაობა;
** რეპორტინგი მენეჯმენტთან;
** ჯგუფის უფროსის სხვა დავალებების შესრულება.
კომპეტენციები და უნარები:
** მომხმარებლებთან ეფექტური მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
** გამართული და დახვეწილი მეტყველების უნარი;
** დამარწმუნებელი კომუნიკაცია;
** სამუშაო დროის ოპტიმალურად გამოყენების უნარი;
** პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** სტრესულ სიტუაციებთან გამკლავების უნარი;
** დეტალებზე ორიენტირებულობა.
სამუშაო გრაფიკი: 10:00 - 19:00 | 5/7
ანაზღაურება: კვალიფიკაციის მიხედვით
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ მისამართზე: hr@almal.ge და მიუთითოთ ვაკანტური პოზიციის დასახელება და სასურველი ანაზღაურება.
კომპანიის შესახებ დამატებითი ინფორმაციისთვის ეწვიეთ ვებგვერდს https://almal.ge