jobs24.ge
ყველა განცხადება ვაკანსიები ტრეინინგები ტენდერები რეზიუმე რეგისტრაცია შესვლა დაგვიკავშირდით
GEO | ENG
 
 
დასახელება: კომპანიის დირექტორის ასისტენტი
მომწოდებელი: მზის ენერგიის ბანკი
გამოქვეყნდა: 27 სექტემბერი / განცხადების ვადა: 27 ოქტომბერი

"Sun Energy Bank" აცხადებს ვაკანსიას კომპანიის დირექტორის ასისტენტის თანამდებობაზე.

სამუშაოს მიმართულებები: დეველოპმენტი
სამუშაო ადგილი: ბაგები
სამუშაო გრაფიკი/საათები: ორშაბათი-პარასკევი 10:00-19:00 (კვირაში 40 საათი)
ჰონორარი: 1500 ლარი

სამუშაო აღწერილობა:

** სათანადო ოფისის კონდიციაში ყოფნის კურირება.
** ოფისისთვის საჭირო ინვენტარის შეძენა და განთავსება.
** სტუმრების მიღება-დახვედრა, წყლით, ყავით, ჩაით და ა.შ. გამასპინძლება.
** ხელმძღვანელის მხრიდან აღნიშნულთან დაკავშირებით დელეგირებული საკითხების შესრულება.
** ხელმძღვანელის მხრიდან ადმინისტრაციულ, საოპერაციო ნაწილში და სხვა დელეგირებულ საკითხებში ჩართულობა და მათი შესრულება, კომპანიის სხვა რგოლებთან იურისტთან, ბუღალტერთან, ლოჯისტიკის, საწყობის და სხვა თანამშრომლებთან საკითხების კოორდინაცია.
** კორესპონდენციის მართვა, სატელეფონო ზარებსა და კომპანიის ელექტრონულ ფოსტაზე მოსული წერილების ყოველდღიური მონიტორინგი, პასუხი და საჭიროებისამებრ გადამისამართება.
** კომპანიის მარკეტინგული და კომერციული აქტივობების ცოდნა და მათში ჩართულობა.
** კომპანიაში სხვადასხვა ღონისძიებების დაგეგმვასა და შესრულებაში აქტიური ჩართულობა.
** ხელშეკრულებების და სხვა დოკუმენტების დაფოლდერება, რეესტრის წარმოება.
** HR პლატფორმის მართვა. პერსონალის სამუშაო დროის კონტროლი და საკადრო საქმის წარმოება.

მოთხოვნები:

** რუსული და ინგლისური ენების B2+ დონეზე ცოდნა
** საოფისე პროგრამების ცოდნა
** მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.

უნარ-ჩვევები:

** ეფექტური და პრეზენტაბელური კომუნიკაციის უნარი
** გამართული წერის უნარი
** დეტალების მიმართ ორიენტირებულობა და ორგანიზებულობა.

გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელფოსტაზე: info@sunenergy.ge

გისურვებთ წარმატებებს!



 
 
© Jobs24.ge 2024.
ყველა განცხადება | ვაკანსიები | ტრეინინგები | ტენდერები | რეზიუმე |