სასწავლო კურსი • HR მარკეტინგი & დამსაქმებლის ბრენდინგი
"სმარტ აკადემიის" HR მარკეტინგისა და დამსაქმებლის ბრენდინგის კურსის მიზანია სტუდენტები გაეცნონ დამსაქმებლის ბრენდის შექმნის პრინციპებს. სხვადასხვა მარკეტინგული ხელსაწყოების დახმარებით შეძლონ კორპორაციული კულტურის ბრენდირება, როგორც კომპანიის შიგნით, ისე კომპანიის გარეთ. გაეცნონ ტალანტების მოზიდვისა და მართვის ეფექტიან მეთოდებს დამსაქმებლის ბრენდის შექმნის ნაწილში.
კურსის დასრულების შემდეგ სტუდენტს ეცოდინება:
** ტალანტებთან ეფექტიანი კომუნიკაცია;
** ტალანტების მოზიდვის ეფექტიანი არხების გამოყენება;
** სამუშაო აღწერილობების და Job Posting შექმნა კომპანიის ბრენდის შესაბამისად;
** ტალანტების კოჰორტების ფსიქოლოგიური მახასიათებლების შესწავლა;
** Tech და IT ტალანტების თავისებურებების შესწავლა;
** EVP სტრატეგიის შემუშავება;
** კომპანიაში სხვადასხვა სტეიკჰოლდერებთან ურთიერთობა;
** დამსაქმებლის ბრენდინგის ეფექტიანობის გაზომვა;
** მონაცემებზე დაფუძნებული დამსაქმებლის ბრენდის სტრატეგიების შემუშავება;
** კულტურის დოკუმენტზე (Culture Code) მუშაობის პრინციპები;
** დამსაქმებლის ბრენდინგის პრინციპების გაგება ტალანტების მართვის ყველა საფეხურზე;
** დამსაქმებლის ბრენდის მართვა ციფრულ მარკეტინგში;
** კარიერის გვერდის სწორად აწყობა და მართვა;
** პერსონალური ბრენდის შექმნა;
კურსის ფარგლებში განვიხილავთ დამსაქმებლის ბრენდინგის მნიშვნელობას ციფრულ ეპოქაში, თუ როგორ უნდა ააშენონ ბრენდები ორგანიზაციებმა და როგორ გაზომონ დამსაქმებლის ბრენდინგის ეფექტიანობა.
კურსის დასრულების შემდეგ გაიცემა სერტიფიკატი, ხოლო წარმატებით დასრულების შემთხვევაში მიიღებ ლექტორის წერილობით რეკომენდაციასა და მუდმივ კარიერულ მხარდაჭერას.
კურსზე დარეგისტრირება შეგიძლია აქ
სწავლა იწყება 20 სექტემბერს.