"Othniel"-ის დინამიკური და სწრაფად მზარდი გუნდი სამუშაოდ გიწვევთ ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე!
სამუშაო ადგილი: ბათუმი, ლეხ და მარია კაჩინსკების 3
სამუშაო გრაფიკი: სრული - კვირაში 5 დღე
ძირითადი მოვალეობები:
** სამსახურისთვის საჭირო სამეურნეო/საკანცელარიო ნივთების შესყიდვა და გადანაწილება წინასწარ განსაზღვრული პერიოდულობით;
** ოფისში მოსული სტუმრების დახვედრა და გადამისამართება;
** ოფისის ტელეფონზე განხორციელებული ზარების პასუხი;
** ტექნიკითა და საოფისე ნივთებით უზრუნველყოფა;
** თანამშრომელთა საკონტაქტო ინფორმაციის ბაზების ფორმირება და მუდმივი განახლება.
ძირითადი მოთხოვნები:
** საოფისე პროგრამების (MS office Word, Excel, PowerPoint) ცოდნა;
** დოკუმენტაციასთან და კორესპონდენციასთან მუშაობის გამოცდილება;
** ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა.
პიროვნული მახასიათებლები და უნარ-ჩვევები:
** კომუნიკაბელური;
** დეტალებზე ორიენტირებული;
** ორგანიზებული;
** ოპერატიული;
** განვითარებაზე ორიენტირებული;
** მიზანდასახული და შედეგზე ორიენტირებული.
ჩვენთან დასაქმების შემთხვევაში გთავაზობთ:
** ჯანმრთელობის დაზღვევას;
** კვებას;
** კომფორტულ სამუშაო გარემოს;
** მეგობრულ და განვითარებაზე ორიენტირებულ გუნდს.
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, 2023 წლის 22 ივნისის ჩათვლით გამოაგზავნოთ CV ელექტრონულ მისამართზე: info@othniel.ge და სათაურის ველში (subject) მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.
გასაუბრება ჩატარდება შერჩეულ კანდიდატებთან.