www.jobs24.ge
ყველა განცხადება ვაკანსიები ტრეინინგები ტენდერები რეზიუმე რეგისტრაცია შესვლა დაგვიკავშირდით
GEO | ENG
 
 
 
დასახელება: სერვისის მხარდაჭერის ოფიცერი
მომწოდებელი: ჯორჯიან ქარდი
გამოქვეყნდა: 18 სექტემბერი / განცხადების ვადა: 18 ოქტომბერი

სს "ჯორჯიან ქარდი" აცხადებს ვაკანსიას სერვისის მხარდაჭერის ოფიცრის პოზიციაზე.

ფუნქცია/მოვალეობა:

** სავაჭრო აგენტის მომართვიანობისას სატელეფონო მომსახურება კომპანიის დადგენილი სტანდარტების მიხედვით;
** სავაჭრო აგენტის POS ტერმინალის სარგებლობის მხარდაჭერის კოორდინაცია;
** ტექნიკური გამართულობის დისტანციურად უზრუნველყოფა ან საჭიროებისას შესაბამისი სამსახურების ჩართვა POS ტერმინალის გამართულობის უზრუნველსაყოფად;
** სავაჭრო აგენტის დისტანციური ტრენინგი;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი;
** საოფისე პროგრამების ცოდნა;
** ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა - სასურველია;
** POS ტერმინალთან მუშაობის მინიმალური გამოცდილება - სასურველია;

პიროვნული უნარები:

** კომუნიკაბელურობა;
** გამართულად მეტყველების უნარი;
** მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
** სიახლეების სწრაფად ათვისების უნარი;
** აქტიური სამუშაო გარემოს ადაპტაციის უნარი;
** პუნქტუალურობა;
** გუნდურობა;
** ორგანიზებულობა

სამუშაო საათები 10:00 - 19:00 ცვლების მიხედვით, დასვენების დღე - შაბათი ან კვირა.
ანაზღაურება მზარდი: საწყისი ანაზღაურება 800 ლარი (ხელზე), 6 თვის შემდეგ 1000 ლარი (ხელზე)

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელექტრონული ფოსტით მისამართზე: HR@gc.ge გთხოვთ, subject -ში აუცილებლად მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.



 
 
 Copyright © Jobs24.ge 2020 All rights reserved.
ყველა განცხადება | ვაკანსიები | ტრეინინგები | ტენდერები | რეზიუმე |