კომპანია "მისტერ მასტერი" უკვე 15 წელზე მეტია წარმატებით პოზიციონირებს ბაზარზე, რომელიც 24 საათი, კვირაში 7 დღე, სთავაზობს მომხმარებელს სწრაფ და მრავალფეროვან სერვისს საყოფაცხოვრებო, კომუნალურ სფეროში.
საქმიანობის შესახებ დეტალური ინფორმაციის მისაღებად ეწვიეთ ვებგვერდს:
http://mrmaster.ge
https://www.facebook.com/mrmaster.ge/
კომპანია "მისტერ მასტერი" აცხადებს ვაკანსიას მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერის პოზიციაზე.
მდებარეობა: თბილისი, საბურთალო, უნივერსიტეტის ქ. # 24
სამუშაო გრაფიკი: სრული, ორშაბათი-პარასკევი
ანაზღაურება: 1100 NET + ყოველთვიური პრემია (150-200 ლარის ფარგლებში)
სამუშაოს მიზანი: პოზიცია ითვალისწინებს მომხმარებლებისა და შესაბამისი მიმართულების ოსტატების დაკავშირებას, მათ სწორ კომუნიკაციას და შეკვეთების ციკლის სრულ ადმინისტრირებას.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
** აუცილებელია ინგლისური ენის ფლობა სასაუბრო დონეზე;
** აუცილებელია მინიმუმ 1-წლიანი სამუშაო გამოცდილება კლიენტთა მომსახურების სფეროში;
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
** ქოლ-ცენტრის ოპერატორების მიერ რეგისტრირებული შეკვეთების მონიტორინგი;
** შეკვეთის შესრულებამდე მომხმარებლის ინფორმირება მომსახურების პირობის სხვადასხვა დეტალებზე (სერვისის და მასალის ღირებულება, საგარანტიო პერიოდი და სხვა);
** ხელოსნებთან პერმანენტული კონტაქტი დღის განმავლობაში შეკვეთებთან დაკავშირებულ საკითხებზე;
** მომხმარებლის ინფორმირება გაუთვალისწინებელ შემთხვევებში ოსტატის ვიზიტის დროის ცვლილებაზე;
** სისტემაში ხელოსნის განრიგის მონიტორინგი და საჭიროების შემთხვევაში შეკვეთების ლოგიკური გადანაწილება ტექნიკოსებზე;
** რეპორტინგი
ჩვენ გთავაზობთ:
** მუნიციპალური ტრანსპორტით მგზავრობის დაფინანსებას;
** ჯანმრთელობის კორპორაციულ დაზღვევას;
** სტანდარტულ საკომპენსაციო პაკეტს კომპანიის პოლიტიკიდან გამომდინარე;
** კომფორტულ და მეგობრულ სამუშაო გარემოს
დაინტერესების შემთხვევაში გამოგვიგზავნეთ რეზიუმე ელექტრონულ მისამართზე: HR@mrmaster.ge გთხოვთ, სათაურის ველში (Subject Title) მიუთითოთ პოზიციის დასახელება - "მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერი"
"მისტერ მასტერი" მადლობას გიხდით დაინტერესებისთვის და წარმატებას გისურვებთ!