www.jobs24.ge
ყველა განცხადება ვაკანსიები ტრეინინგები ტენდერები რეზიუმე რეგისტრაცია შესვლა დაგვიკავშირდით
GEO | ENG
 
 
 
დასახელება: ოფისის მენეჯერი
მომწოდებელი: ქარ გო
გამოქვეყნდა: 4 ნოემბერი / განცხადების ვადა: 4 დეკემბერი

შპს "ქარ გო" - ავტომობილების გაქირავების კომპანია - აცხადებს ვაკანსიას საოფისე საქმის მწარმოებლის თანამდებობაზე.

მოთხოვნები:

** სქესი: მდედრობითი
** უმაღლესი განათლება
** საოფისე პროგრამების ცოდნა - MS Office (Word, Excel, PowerPoint).

ძირითადი მოვალეობები:

** ოფისის გამართულ მუშაობის ხელშეწყობა და კონტროლი;
** სატელეფონო ზარების მიღება, ინფორმაციის მიწოდება და გადამისამართება;
** ავტომობილის გასაქირავებლად შესაბამისი დოკუმენტაციის მომზადება, გაფორმება, აღრიცხვა.
** დამქირავებლისთვის ზოგადი ინფორმაციისა და წესების გაცნობა.
** გაქირავებული ავტომობილების მძღოლებთან კონტაქტი და დავალიანების აღრიცხვა.
** სხვა საოფისე საქმის მოგვარება.

ანაზღაურება: 500 ლარი.
სამუშაო პერიოდი: ორშაბათი-შაბათი, 10.00:19.00 (1 საათი შესვენება).
სამუშაო ადგილი: თბილისი, სარაჯიშვილის გამზირი 6.

დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად გამოაგზავნოთ შემდეგ მისამართზე: info@vdgroup.ge და "subject" ველში მიუთითოთ იმ პოზიციის დასახელება, რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი, წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.



 
 
 Copyright © Jobs24.ge 2020 All rights reserved.
ყველა განცხადება | ვაკანსიები | ტრეინინგები | ტენდერები | რეზიუმე |