www.jobs24.ge
ყველა განცხადება ვაკანსიები ტრეინინგები ტენდერები რეზიუმე რეგისტრაცია შესვლა დაგვიკავშირდით
GEO | ENG
 
 
 
დასახელება: ოფისის მენეჯერი
მომწოდებელი: Pickup
გამოქვეყნდა: 27 აპრილი / განცხადების ვადა: 27 მაისი

კომპანია "Pickup" მომხმარებელს სთავაზობს, სრულიად ახალ, ინოვაციურ სოციალურ პროექტს, რომელიც გულისხმობს საყოფაცხოვრებო ნარჩენის გატანის საკურიერო მომსახურებას.

კომპანია "Pickup"-ი აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე.

ადგილმდებარეობა: თბილისი
სამუშაო გრაფიკი: სრული 09:00-17:00 დასვენება: შაბათი-კვირა
ანაზღაურება: საგამოცდო ვადა 2 თვე (ანაზღაურებადი)

ძირითადი მოვალეობები:

** კომპანიაში შემოსული და გასული კორესპონდენციის მართვა;
** კომპანიის დოკუმენტაციის(ბრძანებები, ხელშეკრულებები, წერილები) ორგანიზება, საჭიროების შემთხვევაში თარგმნა და გადამისამართება შესაბამის პირებთან, დაარქივება;
** შეხვედრების და თათბირების ორგანიზება;
** საკანცელარიო და საოფისე ინვენტარის მარაგების კონტროლი;
** დირექტორის მიერ განსაზღვრული სხვადასხვა დავალებების შესრულება კომპეტენციის ფარგლებში.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

** უმაღლესი განათლება;
** სამუშაო გამოცდილება ნებისმიერ სფეროში;
** უპირატესად ჩაითვლება ინგლისური ენის კარგად ცოდნა;
** საოფისე პროგრამებში მუშაობის გამოცდილება.

დამატებითი უნარები:

** სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
** ლოგიკური აზროვნება;
** მიზანმიმართული;
** შედეგებზე ორიენტირებული;
** გუნდში მუშაობის უნარი;
** დროის ეფექტურად მართვის უნარი.

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ СV ფოტოსურათით მითითებულ ელფოსტის მისამართზე: info@pickup.ge. ასევე გთხოვთ, სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ პოზიციის დასახელება(წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი არ განიხილება)



 
 
 Copyright © Jobs24.ge 2020 All rights reserved.
ყველა განცხადება | ვაკანსიები | ტრეინინგები | ტენდერები | რეზიუმე |