კომპანია "Geosoft" - Google Cloud Partner-ია საქართველოში. აცხადებს ვაკანსიას Google Workspace ადმინისტრატორის პოზიციაზე.
ჯეოსოფტის შესახებ იხილეთ ვრცლად https://geosoft.ge/about/
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
** დამკვეთისთვის კონსულტაციის გაწევა და მოლაპარაკებების წარმოება.
** ახალი კომპანიების onboarding პროცესის დაგეგმვა და უზრუნველყოფა.
** დომენის DNS ჩანაწერების მართვა MX, SPF, DKIM, DMARC კონფიგურაცია.
** მიგრაციის პროცესის დაგეგვმვა ბიზნეს პროცესების უწყვეტად.
** მიგრაცია Microsoft Exchnage-დან Google Workspace -ზე.
** მიგრაცია Microsoft 365-დან Google Workspace-ზე.
** მიგრაცია Roundcube, Cpanel Webmail, Zimbra, Kerio, Zoho და სხვა მეილ სერვისებიდან Google Workspace-ზე.
** არსებულ მომხმარებლებთან კომუნიკაცია, მხარდაჭერა, Best Practice -ების გაზიარება.
აუცილებელი უნარები:
** კომუნიკაბელური
** მოლაპარაკებების წარმოებისა და დარწმუნების უნარი
** ლოგიკური აზროვნებისა და გუნდური მუშაობის უნარი;
** ადვილად სწავლებადი და განვითარებაზე ორიენტირებული.
** მულტიტასკინგი და დროის მენეჯმენტი
მოთხოვნები:
** ინგლისური ენის საკომუნიკაციო დონეზე ფლობა.
** უნდა ფლობდეს Gmail, Google Drive, Google Meet, Sheets, Slides, Docs, Calendar პროგრამებსა და აპლიკაციებს
** აუცილებელია გამოცდილება Google Admin-ის მართვის.
** აუცილებელია Microsoft Exchange On-Premise მართვის გამოცდილება.
** შერჩეული კანდიდატი უნდა გაიაროს Google Cloud -ის სერტიფიცირება.
** Google Cloud Platform და Google-ის სხვა სერვისების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.
პირობები:
** თავისუფალი, არასაოფისე სამუშაო გრაფიკი. 3 თვემდე საცდელი პერიოდი.
** შერჩეული კანდიდატი გაივლის Google-ის ოფიციალურ ტრენინგსა და სერტიფიცირებას.
ვაკანსიით დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, ელექტრონულ მისამართზე: cv@geosoft.ge და გთხოვთ, თემის ველში (subject) მიუთითოთ: "CV - Google Admin".